B1 စာမေးပွဲမှ ပေးစာနမူနာ 18 ခုနှင့် SPRECHEN နှင့် ကျွန်ုပ်၏ မျှဝေမှုများ ......

> ဖိုရမ်များ > ဂျာမန် A1 စာမေးပွဲတွင်, A2, B1, ဂျာမန် TOEFL, KPSS နှင့်အခြားဂျာမန်စာမေးပွဲ Related အစုရှယ်ယာ > B1 စာမေးပွဲမှ ပေးစာနမူနာ 18 ခုနှင့် SPRECHEN နှင့် ကျွန်ုပ်၏ မျှဝေမှုများ ......

ALMANCAX ဖိုရမ်များမှ ကြိုဆိုပါတယ်။ ကျွန်ုပ်တို့၏ဖိုရမ်များတွင် ဂျာမန်ဘာသာစကားနှင့် ဂျာမန်ဘာသာစကားအကြောင်း သင်ရှာဖွေနေသော အချက်အလက်အားလုံးကို သင်ရှာဖွေနိုင်သည်။
    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    မင်္ဂလာပါ…။ ငါ Volkshochschule မှာ ဂျာမန်သင်တန်းတွေတက်ခဲ့တယ်။ B1 စာမေးပွဲကို အောင်ပြီး တန်းအောင်တယ်။ ဤနေရာတွင် ကျွန်ုပ်ရနိုင်သော အချက်အလက်များနှင့် စာများအားလုံးကို မျှဝေလိုပါသည်။ ဤစာနမူနာများသည် Volkshochschule မှ ဆရာများပေးသော စာနမူနာများ ဖြစ်ပါသည်။

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    THEMA: ကျွန်ုပ်၏ 1st စာလုံးနမူနာ... အဖြေနှင့်အတူ စာကို ရေးလိုက်ပါသည်။

    Ihre früheren Nachbarn sind vor einem Monat umgezogen und feiern ein Fest in der neuen Wohnung။ Sie haben eine Einladung bekommen.Antworten Sie auf die Einladung.–Grund des Schreibens.–Geschenk.–Wer kommt noch?.–Bitt um Wegbeschreibung.
    (ဒီမှာသင်နာမည်ကိုရေးပါ၊ ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ငါတို့ဆရာတွေက liebe Nachbarn ကသိပ်မသင့်တော်ဘူးလို့ပြောတယ်)

    Liebe Sabrine, lieber Peter, (အောက်တွင်ဖော်ပြထားသောကော်မာနောက်မှစာတစ်စောင်ကိုအစဉ်အမြဲစတင်သည်။ )

    vielen Dank သည် Einladung zu eurer Party.Ich komme gern.Wen ase unserem Haus သည်ဤသည်မဟုတ်ပါ, eeleladen? Vielleicht မှဤလောကရှိသညျ့အခကျြအလကျရှိသလော။ Kücheသေဆုံး? gern etwas schenken.Habt ihr schon eine Uhr für?
    Zum Schluss noch eine wichtige Frage: ဤလိပ်စာသည်ကျွန်ုပ်၏အကောင်းဆုံးလား? Adresse kenne ich, aber welchen Bus soll ich nehmen?

    Woche, viele Grüße, bis nächste၊

    သက္ကရာဇ်အမည်

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    2. စာလုံးနမူနာ....

    THEMA 2: Heizung တွင်ပြန်လည်ပြုပြင်ရန်အတွက်ဖြစ်သည်။ ဤစာမျက်နှာတွင် Eminiger ၏ပြProbleနာများအားပြသရန်လိုအပ်သည်။

    ။–Grund des Schreibens

    -ပြဿနာ- ဝီလိန်းစကောလား?

    .–Termin für Reparatur

    .–wie Sie erreichbar sind

    Lieber Herr Möller, (အာရုံစူးစိုက်မှု !!! ကျွန်ုပ်နာမည်ကိုစိတ်ထဲမရေးပါ)

    ဤပြသနာကိုဖြေရှင်းရန်နည်းလမ်းများသည်ဤကိစ္စကိုဖြေရှင်းရန်လိုအပ်သည်။ ဤပြသနာများသည် Heizung Habe.Ichnen သည်ဤကဲ့သို့သောနေရာတွင်ရှိနေသည်။ ဤသည်ကိုပြန်လည်ဆန်းစစ်သည်။ ဤသည်သည်အနောက်မြောက်ဘက်တွင်တည်ရှိသည်။ in der Wohnung sind nur 16 Grad.Das သည်သင့်အတွက်မိသားစုနှင့် Meine Tochter ဦး ထုပ် schon eine Erkältung!
    Wann können Sie die Heizung reparieren oder einen Handwerker schicken?Meine Frau (Mein Mann) ist jeden Nachmittag zu Hause၊Sie können einfach anrufen und kommen.Oder Sie rufen mich an,meine Handynummer ဖုန်းနံပါတ် 0. )

    Freundliche Grüße

    သက္ကရာဇ်အမည်

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    KAUFEN MİTTEİLUNG (စျေးဝယ်ခြင်းနှင့်ပြောင်းလဲခြင်းသို့မဟုတ်ပျက်စီးသွားသောကုန်ပစ္စည်းများကိုအစီရင်ခံခြင်း .. )

    ANZEIGEN LESEN (ကြော်ငြာများကိုဖတ်ခြင်း၊ ဥပမာအိမ်တစ်လုံးငှားရန် (သို့) အလုပ်အကိုင်များကိုငှားရမ်းခြင်း။ )

    ပုဂ္ဂိုလ်ရေးအကျဉ်းချုပ် (သို့) အီးမေး (သူငယ်ချင်းများ၊ ဆွေမျိုးများ၊ မွေးနေ့များ၊ ဖိတ်ကြားစာများသို့စာရေးသည်)

    ENTSCHULDİGUNG (သင်တန်း၊ အလုပ်ခွင်သို့မဟုတ်အစည်းအဝေးသို့မတက်ရောက်နိုင်သောကြောင့်တောင်းပန်ခြင်း)

    GEBURTSTAG (ဖိတ်ကြားချက်ကိုမသွားဘဲဆင်ခြေပေးခြင်း)

    စာလုံးများတွင် အာရုံစိုက်ရန် အရေးကြီးဆုံးအချက်များမှာ- အထူးသဖြင့် နိဒါန်းအပိုင်း (HITAP) နှင့် အဆုံးအပိုင်း (SELAM) နှင့် မေးထားသော မေးခွန်းများတွင် ဖြေဆိုခြင်းလည်း ဖြစ်သည်။

    Grammar သည် စာလုံးအတွက် အလွန်အရေးကြီးသည်... သင့်လျော်သောစာကြောင်းများဖန်တီးပေးခြင်း။

    SCHREİBEN စာမေးပွဲ၏စာအပိုင်းအတွက်ပေးသောအချိန်သည် 30 မိနစ်ဖြစ်သည်။

    FORMELL (တရားဝင်): START (anrede) :: Sehr geehrte Damen und Herren,

                                                                                    Sehr geehrte Frau ……၊

                                                                                    Sehr Geehrter Herr ……၊

                                                  အပြီးသတ်: (gruß): Mit freundlichen Grüßen

    INFORMELL (တရားမဝင်) စတင် - (အမျိုးသမီး) Liebe Ayşe, (အထီး) Lieber Ali,

                                                  ပြီးရန်- Herzliche Grüße

                                                                                    Liebe Grüße

                                                                                    Viele Grüße

    နည်းနည်းသတိပေးပါရစေ!! အထူးသဖြင့် အက္ခရာများတွင် ပေးထားသောအချက်အများစုမှာ Haupsatz နှင့် Nebensatz ဖြင့် ဝါကျများပြုလုပ်ခြင်းဖြစ်ပြီး၊ ဆိုလိုသည်မှာ weil, deswegen, ob.., dass, denn ကဲ့သို့သော အဆက်အစပ်များဖြင့် ဝါကျများဖန်တီးခြင်းဖြစ်သည်...၊ နောက်တစ်ချက်ကတော့ စာထဲမှာ ပေးထားတဲ့ မေးခွန်းဝါကျတွေနဲ့ စာကြောင်းတွေကို ရေးပါ။ဖြေဆိုတဲ့အခါ verbatim မရေးပါနဲ့။ဒါက အရမ်းအရေးကြီးပါတယ်။

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    THEMA 3: Ihrere Wohnung တွင်ဖာနဲရှာ၏လုပ်ဆောင်ချက်သည် Nicht.Die Antenne ၏လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုဖြစ်သည်။ သူသည် Ihrem Hausverwalter, Herrn Wiedemann, တယ်လီဖုန်းဆက်သွယ်ရေး၊ တယ်လီဖုန်းဆက်သွယ်ရေးနှင့်ကူးသန်းရောင်းဝယ်ရေးဝန်ကြီးဌာန။ Deshalb schreiben Sie an den Hausverwalter

    ။—Grund für Ihr Schreiben

    - soll passieren ဖြစ်ပါသလား။

    -Wann soll das passieren?

    - machen Sie၊wenn Sie keine Antwort bekommen လား။

    Sehr geehrter Herr Wiedermann၊

    amneee S S ieie am S ie anger anger anger anger anger am anger anger anger am anger anger anger anger anger am anger anger Meust Fernseher ၏လုပ်ဆောင်ချက်သည်ကျွန်ုပ်၏အစီအစဉ်ဖြစ်သည်။ ဤအစီအစဉ်သည် Haustechnik überprüfen?
    Ich bin jeden Tag ab 18 Hausverwaltung သည် Rehhung zu Hause.Wenn keine Antwort kommt, lasse ich eine Firma kommen.Die Rechnung schicke နှင့် die Hausverwaltung ။

    MIT freundlichen Grüßen

    သက္ကရာဇ်အမည်

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    THEMA 4: Stelle als verkaufer (in) gelesen ။ စိတ် ၀ င်စားစရာကောင်းတယ်။

    . -Grund für das Schreiben။

    -Wer Sie အပြစ်။

    -Deutschkenntnisse။

    – ခေတ္တ။ ။

    Sehr geehrter Damen und Herren,

    im Tageblatt မှလာသည် Ihre Anzeige ။ Stelle.Ich bin ..jahre alt and lebe sewe zwei jahren Deutschland.Im သည်စိတ် ၀ င်စားစရာကောင်းသည့်အချက်များနှင့်ပေါင်းစည်းခြင်းအရှိန်အဟုန်မြှင့်တင်ရေးနှင့်ပေါင်းစည်းရေးပူးပေါင်းပါဝင်မှုများသည်ဂျာမနီနိုင်ငံတွင်ပါ ၀ င်သည်။ Meinen lebenslauf und meine Zeugnisse schicke ich Ihnen gerne zu.Über eine positive Antwort သည်ဤကဲ့သို့သောအရာများဖြစ်သည်။

    Mit freundlichen Grüßen။

    သက္ကရာဇ်အမည်

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    Theme: ၅

    ပုဂ္ဂလိက Wohnungsanzeige gefunden der Zeitung ၌တည်ရှိသည်။ 4-Zimmer-Wohnung သည်လက်ရာမြောက်သည်။ Die Miete für die Wohnung ist niedrig ။ Sra aber der Hausbesitzerin, Frau Peters (83 Jahre), bei der Gartenarbeit helfen

    Schreiben Sie über folgende Punkte and die Hausbesitzerin

    က) Grund des Schreibens

    ခ) zu Ihrer ပုဂ္ဂိုလ်

    ဂ) Fragen zur Wohnung

    )) Gartenarbeit

    Sehr geehrte Frau ပေတရု,

    ၄ င်းသည်အနိမ့်အမြင့် ၄ ခုရှိပြီး ၄ င်းသည် ၄ ​​င်း၏လက်ရာများ ၄။ Zimmer Wohnung.Die Miete သည်ကမ္ဘာပေါ်ရှိလူကြီးများနှင့်အပြန်အလှန်ဆက်သွယ်မှုဖြစ်သည်။ ဤသည်မှာမည်သည့်အရာနည်း။ “ Ist renoviert? Wieviel Euro muss ich jährlich als nebenkosten bezahlen?

    Freundliche Grüße

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    Theme: ၅

    Wohnzimmerschrank, Ihre Nachbarin, Frau Meier, Samstag einen neuen ။ Sie bittet Sie: Können Sie ihr helfen, den Schrank aufzubauen? အကျဉ်းချုပ်သည် Sie Frau Meier mit einem, nicht da sind, weil Sie bis Freitagabend ။

    Schreiben Sie et asber folgende Punkte:

    က) Grund des Schreibens

    ခ) Wann Wieder da

    ဂ) Werkzeug

    d) Hilfe anbieten

    Liebe Frau Meier ဖြစ်သည်

    ich habe Ihre အတိုချုပ် gelesen, die Sie am Samstag einen neuen Wohnzimmerschrank bekommen.Sie möchten von mir Hilfe abich ich bin bis Freitagabend nicht da.Wenn Sie bis Samstag warten, kann ich Ihnen gerne helfen.Haben Waben es nicht haben, sagen Sie mir bescheid ။

    Freundliche Grüße

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    Theme: ၅

    Hochzeit geschickt ၏ Freunde Martina နှင့် Klaus သည်အသည်းကွဲခြင်းနှင့်အလေ့အကျင့်ရှိသည်။ Einladung ၏သေတမ်းစာ

    Schreiben Sie et asber folgende Punkte:

    က) Grund des Schreibens

    ခ) ob Sie kommen können

    ဂ) Geschenk?

    ) ဝဂ်ဘရက်ချရိန်းဘွန်

    Liebe Martina, Leiber Klaus,

    ich danke သားမွေးသေဆုံးတင် Einladung.Ich möchte gerne ဇုရ Hochzeit kommen.Ich kenne တွင်း stadt aber ကွယ်လွန် Adresse nicht, kannst du Mir တွင်း Weg beschreiben.Und ich möchteသားမွေး euch einen Geschenk mitbringen, wüncht Ihr ခဲ့သလဲ

    Deine ကေတီ

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    Theme: ၅

    Montag und Dienstag သည် Computerkurs စက်ရုံတစ်ခုဖြစ်သည်။ Volkshochschule stattfindet ကိုအသုံးပြုသည်။ Deshalb können Sie nicht ins Büro gehen ။ Ihre Kollegin, Frau Sommer, soll Sie vertreten

    Frau Sommer မှ Ihre Kollegin နှင့် Punkten an Schriben Sie etwas zu folgenden:

    က) Grund für Ihr Schreiben

    ခ) Dauer Ihrer Abwesenheit

    ဂ) Aufgaben im Büro

    ) Büroschlüssel

    Liebe Frau Sommer

    Montag und Dienstag သည် Computer Volkshof ၏စက်ရုံတစ်ခုဖြစ်သည်။ Volkshochschule stattdindet.Deshalb သည်မည်သည့်နေရာတွင်ရှိသနည်း။
    Aufgaben erledigen, sollst nur die Telefone antworten und notizen.Büroschlüsselဆောင်ကြဉ်း ich morgen mit.Danke für die Hilfe

    Liebe Grüße

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    Theme: ၅

    Die Eltern der Lessingschule နှင့် transstalten einen internationalen Schülertag am Nachmittag des 5.Mai ။ နိုင်ငံတကာမှ Kultur (zB Musik, ပြဇာတ်ရုံ၊ Ausstellung) တွင်အစီအစဉ်တင်ထားသည်။ Sie sollen die Einladung an die Lehrer und an die Eltern schreiben ။

    Schreiben Sie folber folgende Punkte:

    က) Grund des Schreibens

    ခ) Zeit und Ort

    ဂ) ပရိုဂရမ် der Veranstaltung

    ) Essen und Trinken

    Sehr geehrter Damen und Herren,

    Schülertag am Nacmittag des နိုင်ငံတကာအသိုင်းအဝိုင်း။ နိုင်ငံတကာမှ Kultur (zB Musik, Thetar, Ausstellung) အစီအစဉ်။ ဤအစီအစဉ်သည် Sie sollen Essen နှင့် besorgen တို့အတွက်ဖြစ်သည်။

    Mit Freundlichen Grüssen

    သက္ကရာဇ်အမည်

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    Theme: ၁၀

    Jach bei der Firma Neumann eine Waschmaschine gekauft ။ Jetzt ist sie kaputt ။ Sie erreichen bei der Firm telefonisch niemanden ။ Deshalb schreiben အီးအီးမေးလ်။

    Schreiben Sie etwas über folgende Punkte ။ Vergessen Sie မှ Anrede und den Grußသေပြီ။

    ၁- Grund des Schreibens

    ၂- အာမခံ

    Waschmaschine ကိုပြန်လည်ပြုပြင်ပါ

    4- wie Sie erreichbar sind...

    (ဒါကငါစာမေးပွဲဖြေတဲ့စာထဲကတစ်ခုပါ။ )

    Sehr geehrte Firma Neumann၊

    ich Habe vor einem Halben Jahr Eine Waschmaschine Gekauft Aber Jetz Ist Sie Kaputt.ICH Habe Sie Angerufen Aber Nimand War Dran.ICH BRAUCE DRINGENDE EİNEN TECKNİKER FÜR DEN NEUE WASCHCACHINE, Weil Sijre0172 နံပါတ် ichen

    MIT freundlichen Grüßen

    သက္ကရာဇ်အမည်

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    Theme: ၅

    Wohnungsangebot သည် Ihrer Tageszeitung ၌စိတ်ဝင်စားဖွယ်အချက်များရှိသည်။ Sie Schreiben einen အတိုချုပ်အားဖြင့်သတင်းအချက်အလက်, Wohnung interessieren ။

    Schreiben Sie etwas über folgende Punkte ။ Vergessen Sie မှ Anrede und den Grußသေပြီ။

    ၁- Grund des Schreibens

    2- Angaben zu Ihrer ပုဂ္ဂိုလ်

    ၃- Termin für Besichtigung

    4- moglicher Einzugstermin

    စာမေးပွဲမှာ ပေါ်လာတဲ့ နောက်ထပ်စာက ဒီစာပါ..။

    Sehr geehrter Damen und Herren,

    Wohnungsangebot သည် Tageszeitung နှင့် Wohnung ။ Wohnung.Wirnind sind eine junge, nette Famiele ဖြစ်သည်။ Pozitive Antwort မှ၎င်းသည်မွန်တေးဂီတ၏ ၀ မ်းဗိုက်မှဆင်းသက်လာခြင်းဖြစ်သည်။

    Freundliche Grüße

    သက္ကရာဇ်အမည်

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    Theme: ၅

    Hausmeisterstelle မှ Schwarzen Brett Ihrer Sprachschule နှင့် Angebot တွင်တည်ရှိသည်။ Schreiben Sie eine Bewerbung

    Schreiben Sie folber folgende Punkte:

    ၁- Grund Ihres Schreibens

    2- Wie Sie Sind

    3- Sie könnenဖြစ်ခဲ့သည်

    4- Wie လူကို Sie erreichen kann ။

    Sehr geehrte Herr Bassermann၊

    ich habe ein Angebot für eine Hausmeisterstelle.Ich interresiere mich dafür.Ich bin Hans Weder၊32 Jahre alt.Ich arbeite zurzeit nicht aber ich habe 5 jahre lang als einen Hausmeister gearbeitet.Ich renwelnparn stromse ဆိုလိုသည်မှာ Können mir unter diese နံပါတ် 0172….. အမှား။

    Mit freundlichen Grüßen။

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    Theme: ၅

    Sie Besuchen einen Deutsckurs.Sie können doce Woche den in unterricht kommen.Nächste Woche wird im Unterricht aber to Modelltest zur Deutschprüfung gemacht ။

    Schreiben Sie Ihrer Kursleiter, Frau Schuster ။

    Schreiben -Grund für

    -ဝင်ပေါက်

    -Wie zu Haus lernen?

    -Wann sind Sie wieder im သင်တန်းကို?

    Liebe Lehrerin၊

    ich တွင်း unterrich kommen kann.Ich Weiss schon, dass nächste Woche im Untterich eun Modeltest ဇုရPrüffung gemacht wird, wie ich zu Hause lernen soll? Uber nächste woche woche အတွက်ဗွန် Ihnen enschuldigen, weil ich nächste Woche leider möchte။

    Liebe Grüße
    သက္ကရာဇ်အမည်

    ရန် reyyan
    ပါဝင်သူ

    Theme: ၅

    Ihren Freund သည်ဤကဲ့သို့သောအသွင်အပြင်များကိုကြည့်ရှုနိုင်သည်။ ၎င်းသည် ဦး ထုပ်တစ်ခုဖြစ်သည်။ ၎င်းသည် mitfahren.Jetzt hat er Ihnen folgenden အကျဉ်းချုပ်ဖော်ပြချက်:

                                                                                                        ဒေါ့မွန်၊ ၅ ယောက်မြောက် အိမ်ထောင်ရှင်။...

    လီဘီ(ဒ်)…….

    vanken Dank for einladung, ich dieber die ich m mich natürlich sehr gefreut abe Mit လား Und sollte ich mitnehmen? (Ich kann ja nicht viel tragen ။ ) - Wetter statt ၏ Findet der Ausflug eigentlich bei jedem?
    ထိုမှတပါး၊ ခေါင်းပြောင်စေခြင်းငှါ၎င်း၊

    Viele Grüße

    သက္ကရာဇ်အမည်

အဖြေ 15 ခုပြသည် - 1 မှ 15 (စုစုပေါင်း 74 လုံး)
  • ဤအကြောင်းအရာကို အကြောင်းပြန်ရန် သင်သည် လော့ဂ်အင်ဝင်ရပါမည်။