Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 54

> ဖိုရမ်များ > ဂျာမန်အခနျးငယျ, SURA, Hadith > Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 54

ALMANCAX ဖိုရမ်များမှ ကြိုဆိုပါတယ်။ ကျွန်ုပ်တို့၏ဖိုရမ်များတွင် ဂျာမန်ဘာသာစကားနှင့် ဂျာမန်ဘာသာစကားအကြောင်း သင်ရှာဖွေနေသော အချက်အလက်အားလုံးကို သင်ရှာဖွေနိုင်သည်။
    3,14
    ပါဝင်သူ

    Sahifat-ul-Sadschadiyy တစ်ဦးက
    Aussprache: sahiifat-ulsadschdschaadiyy မှ
    အာရဗီ - الصحيفةالسجادية
    persisch: صحیفهسجادیه
    englisch: Al-Sajjadiyy မှ Tab ကို

    ခဲယမ်းသိုလှောင်ရုံ zum Thema siehe:
    Sahifat-ul-Sadschadiyy တစ်ဦးက

    Blätter der Niederwerfung Die
    (အမျှ-Sahifat-အမေရိကန်-Sadschadiyy တစ်ဦး)

    အီမာမ် ZAIN-ul-တူနီးရှားတွင် (က။ )

    54 ။ Eines seiner Bittgebet သားမွေး Befreiung ဗွန် Sorgen သေဆုံး

    အိုးလ်ဆမ်နှင့်ဂျနီဆစ်နှင့်ဂျင်နစ်ဆပ်ဂျင်နိတ်စ်တို့မှမိုဟာမက်နှင့်ဆမ်မီမိုဟာမက်နှင့်ဆမ်မီမိုဟာမက်တို့သေဆုံးသည်။

    အိုး Einziger, အိုး Einer, oh Immerwährender, အိုး Jener, ဤခိုးအငွေ့နှင့် unheil အတွက် unicht gezeugt wurde und Ihm keiner ebenbürtig ist, beichahre mich နှင့် beeseitige mein ။

    (Hier Werden der Thronvers [ayat-ul-kursi] [1] und die letzten drei Suren des Heiligen ကုရ်အာန်ကျမ်းတော်မြတ်ကုရ်အာန်နှင့်ဒန်နပ်တို့၏လူသားများ :)

    အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်သည်အလိုအလျောက်မိန့်ကြားတော်မူသည်အတိုင်း,ဝံဂေလိတရားအားထုတ်ဖော်ပြသသောနိဗ္ဗာန်ကိုမျက်မှောက်ပြုနိုင်သည့်နိဗ္ဗာန်ကိုမျက်မှောက်ပြုခြင်း၊

    အိုး Eigner der Herrlichkeit und der Heiligkeit ။ ကမ္ဘာပေါ်ရှိလူကြိုက်များသော Glaubenssicherheit, der der du demjenigen, der der du dienjenigen, liebst, der sie ausführt, und um eine Glaubenssicherheit, mit der Du Dujenigen, der feste Überzeugung erlangt hat, Glaubenssicherheit über die Vollstreckung Deines Befehls ။

    Wahrhaftigkeit ရှိ Muhammad နှင့် die Familie Muhammads und nimm meine Seele (zu Dir) သည်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်၏အမိန့်တော်အတိုင်းပြန်လည်ရရှိသည်။ Unterbreche mein Bedürfnis im Diesseits ။ Sichnsucht သည် Dir Zusammentreffen မှ Dir ဖြစ်ပြီး၎င်းသည် Verlass ၏ Dich တွင်ရှိသည်။

    Gute သည် Gerg သည် (Vergangenheit niedergeschrieben နှင့် wurde und ersuche Schutz be Dir၊ Dir Übel) တွင်ရှိပြီး၊ Vergangenheit niedergeschrieben wurde တွင်ရှိသည်။ Dich Vertrauenden und Dich Vertrauenden und den Verlass of the Dich der von Dir überzeugten။

    Fahlt Deiner Gefolgschaft sein သည်အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်သည်အလိုအလျောက်အစဉ်အလာ၌ရှိတော်မူသည်ကို၎င်း၊ Beht a an Dich, weh das Begehren Deiner Gefolgschaft beith ihren Fittt Deiner Gefolgschaft sein ။ Deiner Zufriedenheit မှ Weine, Dich ich dabei nichts aus of Deiner Zufriedenheit, Deiner Geschöpfe။

    အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်သည်အလိုမရှိ၊ ဒါကြောင့်ကျွန်တော့်အတွက် Entschuldigung ဟာဒီထက်ကောင်းအောင်ကြိုးစားပါလိမ့်မယ်။ Körper dadurch အငြင်းပွားမှုများ

    ဤသည်ကို ဦး ခေါင်း၌ထည့်ထားသည့်ဘင်္ ich (so) aufgewacht, du du mein Vertrauter und meine Hoffnung တွင် Allegal Angelegenheiten bist ။ Deshalb bestimme mir daraus die (Angelegenheit), Ausgang မှ ဦး ထုပ်ဆောင်းသည်။ Deine Gnade, Gnädigster aller Gnädigen။

    Möge Allah, unseren Fürsten [sayyid], Muhammad, den auserwählten Gesandten Gottes und seine reine Familie segnen ။

    [1] Heiliger ကုရ်အာန် 2: 255-257

  • ဤအကြောင်းအရာကို အကြောင်းပြန်ရန် သင်သည် လော့ဂ်အင်ဝင်ရပါမည်။