Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 41

> ဖိုရမ်များ > ဂျာမန်အခနျးငယျ, SURA, Hadith > Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 41

ALMANCAX ဖိုရမ်များမှ ကြိုဆိုပါတယ်။ ကျွန်ုပ်တို့၏ဖိုရမ်များတွင် ဂျာမန်ဘာသာစကားနှင့် ဂျာမန်ဘာသာစကားအကြောင်း သင်ရှာဖွေနေသော အချက်အလက်အားလုံးကို သင်ရှာဖွေနိုင်သည်။
    3,14
    ပါဝင်သူ

    Sahifat-ul-Sadschadiyy တစ်ဦးက
    Aussprache: sahiifat-ulsadschdschaadiyy မှ
    အာရဗီ - الصحيفةالسجادية
    persisch: صحیفهسجادیه
    englisch: Al-Sajjadiyy မှ Tab ကို

    ခဲယမ်းသိုလှောင်ရုံ zum Thema siehe:
    Sahifat-ul-Sadschadiyy တစ်ဦးက

    Blätter der Niederwerfung Die
    (အမျှ-Sahifat-အမေရိကန်-Sadschadiyy တစ်ဦး)

    အီမာမ် ZAIN-ul-တူနီးရှားတွင် (က။ )

    41 ။ Bedeckung များအတွက် Schutz und eines seiner Bittgebet

    အလ္လာဟ်အရှင်မြတ်သည်အလိုအလျောက်မိန့်ကြားတော်မူသည်နှင့်မိုဟာမက် und seine Familie und Deet Ehrung ။ Leite mich zu den Quellen Deiner Gnade Mitte Deines Paradieses ကိုယူလာပါ။ Zurückweisung Deinerseits durch မှ Kennzeichne mich nicht ။ Enttäuschung bei Dir ။ Vergeltung für das (Taten) သည် mir keine ဖြစ်လျှင်၎င်းသည်အစစ်အမှန်ဖြစ်သည်။ Rechne mit mir nicht ab über das, ich erwirkt ။ Lasse mein Geheimnis nicht hervortreten ။ Bedecktes ငါ့အားလာပါ။ Handlungen သည်ယခုခေတ်တွင် Gerechtigkeit bei meinen ကဲ့သို့သောအရာများဖြစ်သည်။ Offenbare meine Angelegenheit သည်သြဂုတ် der Menschenmenge ။ Verbreitung Unehre fich mich bedeutet ။ Bedecke vor ihnen သည် Dir Schande ယူဆောင်လာသည်။ Eine meinen Rang durch Deine Zufriedenheit Vollende meine Ehrung durch Dein Vergeben ။ Leute der Rechten အနေဖြင့်မည်သည့်နေရာတွင်ရောက်ရှိနေသနည်း။ Orientiere mich zu den Wegen der Gesicherten Lasse mich unter der Schar der Gewinner sein ။ Sitzungen der Rechtschaffenen မှယဉ်ကျေးမှုအရ အာမင်, Herr der Welten ။

  • ဤအကြောင်းအရာကို အကြောင်းပြန်ရန် သင်သည် လော့ဂ်အင်ဝင်ရပါမည်။